BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

söndag 21 november 2010

4 års Kalas

Ja då ska jag på mitt första kalas för en liten unge.. Stressade som bara den med den här så det blev bara så här, men hallå han är FYRA ÅR! :-D

Tog skisspapper, hittade en sida på nätet med colouring pages, med hans favvofilm just nu "Draktränaren" (såg halva med honom, såg klart den när jag kom hem från honom senare på kvällen haha) Fixade och donade i redigeringsprogram. Hade en aning bråk med skrivaren mtp att skisspapperna var A5 format och min skrivare VILLE inte som jag ville..

La de papperna sedan i ett CS som jag bigade och gjorde på jag lovar TRE minuter! Jag gjorde ju detta i sista stund.. men fortfarande i åtanke att han är bara FYRA år... Hans mamma berättade att han hade inga kritor för han hade brytit alla så hon hade slängt dem, didaktikern i mig sprang genast till affären och handlade kritpennor (så lär han sig att hålla i pennan och övar på finmotoriken) Allt detta idag! NÄR JAG SKA IVÄG!!! Gjorde kortet för ett tag sedan, ville inte använda det, men i all stress så GLÖMDE jag göra ett nytt, så jag fick ta det iaf :-D

Som det kan bli till sist...





Framsidan på målarboken
Som sagt TRE minuter...



Insidan med ca 11 papper som han kan måla...




Till sist kortet:

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jäklar vilekn underbar & perfekt present till honom!! Han måste ha blivit super glad!!! Ha en toppen dag!

Unknown sa...

Glömde ju skriva...maila mig din adress så skickar jag ett litet bara för att kort till dig! Blev sååå glad över din kommentar!!! Kram