BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 22 november 2010

Försenad Fars Dag och I´ve got the blues?

Jag var ju som sagt stressad till tusen idag.. Men fick låna pappas bil att kånka iväg alla presenter till 4 åringen idag.

Därför var det också läge att överlämna pappas Fars dag present och kort. Det första som jag redan visat upp här, var jag inte nöjd med, gjorde ett nytt, men jag har minne som en guldfisk, börjar få organiserat bland alla scrapsaker (från en överfylld garderob till nu en hörna med ikea organisation o ikea skrivbord med expedit hylla (Tour kommer längre fram)

MEN till stressens följder...
Jag hittade varken det nya kortet ELLER det gamla så på väg ut genom dörren fick jag skriva en snabb lapp som jag hängde kring halsen (inte på mig då utan på flaskan)

:-D

Man tager vad man haver...



Apropå went overkill (läs förra inlägget) Så såg jag i väntan på pappan att jag håller mig strikt till det gammeldagsgenus tankesättet... Lite blått eller vad tycker Ni? ;-)




Jag har inga egna barn.. Jag måste nog ordna det på ngt vis snart.. haha

1 kommentarer:

Yvonne sa...

Hej!
Här fanns det mycket fint att titta på. Tack för ditt besök hos mig. Det är så himla roligt när det dyker upp nån som man inte sett förut.
Du skrev lite frågor och jag besvarar dom i en kommentar där du skrev. Blir lättare så. Så du är välkommen tillbaka,hihi.
Ha en bra vecka
Kram//Y