BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tisdag 16 november 2010

Scrapträffshelg!!! En hel drös med kort!

På en scraphelgsträff som varade i 2 dagar!! We like alot! Så hade vi olika utmaningar och detta blev mitt resultat till Utmaningen Cirklar
Jag vann tjohooo!! gav bort "vinsten" till kvinnan som tvåa för hon var ny... (sympatipoäng?)
Mottagaren som fick detta kortet blev så rörd och tacksam för mina ord till henne att hon bär med sig kortet i väskan hela tiden.

Det gäller att inspirera inte sant??



Insidan:



Återigen spellbinders (som jag bara vill ha fler av nu...) Ett "bra att ha" kort..



Lite höstmys



Med en matchande liten ask gjord på frihand.. så sööööt



På sniskan:




Ännu ett kort som jag vann med på en Utmaning Drömkort (inte särskilt genomtänkt men eftersom hon som håller i träffarna även håller på med ungdomsprojekt så var det gjort rätt snabbt till dem och en liten flicka som hade gjort en riktigt fint LO ställde upp i tävlingen så fick hon min vinst. Återigen, jag älskar att både skapa och göra andra glada...

0 kommentarer: