BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tisdag 23 november 2010

Scrapträff o beställning

Mormor beställde 4 st kort att skicka till Finland (jag har finskt blod men fick aldrig lära mig språket när jag var liten, vilket jag tycker är synd idag, men lite ord kan jag, tyvärr mest svordomar.) Har en stämpel där det redan står Hyvää Joulua på men det hörde inte mormor så hon gick på:
- Du ska skriva Hyvää Joulua och .... (gott nytt år)
- Mormor Det är du som är finska inte jag, du får skriva det själv inuti kortet. Jag stämplar Hyvää Joulua på framsidan.
- Jamen kan du stava till det då?
*fniss*
Jag älskar min mormor!!!

Men det var så stimmigt och alla kacklade som i en hönsgård så jag koncentrerade mig bara på att göra två, sen åkte jag hem tidigare. Får göra de andra två imorgon. Annars blir mormor nervös/stirrig ;-)

Kort nr 1


Kort nr 2

0 kommentarer: