BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 13 december 2010

I väntan på att stickles ska torka

och mina pearlmakers som jag varit av med ett tag!!
Jag hittade dem , när jag skulle lägga mina stämplar i en KASSETT-låda just för cd-skivor (som nu blivit offer för mina clearstamps. Har inte kommit långt kan jag erkänna, har fler stämplar än vad jag borde... Och att sätta in alla i tomma cd-fodral är ett heltidsjobb bara det...)

Nog om det, jag har iaf gnällt om att jag varit av med dem i ca en månad (pearlmakers:en alltså) Så när jag ska roffa åt mig lådan som det står hu-hurm stickles på så låg det minsann några stickles där!! (har bytt plats då jag använder dem så ofta) och...hu-hurm mina pearlmakers...
*skäms*

Men nu är de återfunna och använda iaf!
Gör lite kort nu, och ett kuvert till mormors beställningar som hon gjort tidigare. Då jag mitt smarthuvud gör beställningskort att skicka till Finland, UTAN kuvert... Ja ack vad ska man göra åt det här minnet??

Men nu sitter jag bara och rabblar..

Men jag kan säga att en Canvas tavla är HELT klar nu! Finally!
Foto kommer senare.. stickles...
När något torkar så bör Maria hålla sig därifrån... som mina scrapvänner märkte i måndags.

Men jag kan komma med ett tips till om ni vill!

OM ni skulle behöva använda snabbtorkande SUPERLIM, Ha inte klänning på er, så det droppar obemärkt just i stunden på låret... För den skinnbiten man drar av gör en aning ont efteråt...

Återkommer senare!!!
Ska bara skrika i kudden en gång till, för jag fick inte bort allt...

3 kommentarer:

Tesa/Therese sa...

Tack för ditt avtryck. Kul! Hur har du gjort trådrullarna? Många i Norge gör såna här rullar men har inte sett ngn turorial än, så det var bara att sätta igång och försöka hitta på ngt själv:)
Kram Tesa

Maria sa...

Kommer snart en "tutorial" av mig hos Tina. Jag länkar direkt till dig då! Dina var urfina!
Jag har ingen prestationsångest ALLS nu ju!! :-D

Jag tänkte samma som dig, fast de proffsiga Tina hittade var från Aussie tror jag.. Så jag satte mig ner med det man har hemma. Dock inte treorör, men inte en dum idé ;-P Jag kommer använda annat. Så jag stjäl inte från dig ;-)
Mvh Maria

Tesa/Therese sa...

Ska bli kul att se:)
Ja, man får ta vad man har;)
Tesa