BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 23 december 2010

Julkort i stressform...

Som tydligen kommit fram till de jag skickat till idag..

(försökt lägga en personlig tanke kring tycke och smak och hoppas jag lyckats lite iaf..)

Detta kort la jag faktiskt ner mest tid på just för att, trots att jag nog aldrig skickat ett julkort till henne, så får jag ett varje år, och jag blir lika glad varje gång, att pojken deras är med i deras julkort numera gör ju inte saken sämre..
Jag har stämplat blommorna med Versamark e-ink, embossa med vitt e-pulver, distressad och sticklad.

















Icke röd-grönt, utan mer i den här damens tycke hoppas jag..

















13 x 13 tror jag.. Magnolia stämplarna är maskade och målade med promarkers, fast jag föredrar distress ink, eller akvarellstuket, typ Tom-Bow etc.. Men hon sattes på 3D-kuddar

















Tror detta blev ett 14 x 11 kort. Icke beskuret... humpf, orkar inte nu heller så håll tillgodo!
Målad med vanliga akvarellfärger.

















Vykort, Målad med Tom-Bow och Copic Distress Inkad och embossade julstjärnor med hologrampulver, samt sticklad med diamond.. alltså är det verkligen diamond? minns ej, orkar ej kolla, då jag sitter med feber och den vill icke gå ner..
















Vykort,
Målad med promarkers (jag gillar faktiskt inte alls promarkers...)
Stickles.
White GellyRoll pennan är med där igen... hehe














Vykort,
Stämpel från reprint (?) stämplade med distress ink och sedan sticklade med Diamond tror jag..
3D-snön är gjord med Snow-marker pennan.















litet 12 x12 tror jag det blev, tror inte munnen gör så mycket, försökte rätta till i efterhand.
Whiff of Joy stämpeln är målad med akvarell, och copic, sticklad
God jul alfabetsstämplarna är stämplade med Versamark e-ink och embossade med vitt e-pulver.
Gelly roll pen igen...


















Kommer ett inlägg till senare...
Men då på en canvastavla...

0 kommentarer: