BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 20 december 2010

Jag har nog tappat allt...

Jag har så många ideér men jag har inte saker till allt jag vill göra, jag blir bara lite sessen i ögat, alla spellbinders jag vill ha som bara ett exempel. Ett annat exempel är att jag ÅTERIGEN (nästan 2 år senare) fått upp ögonen för ZUTTERS Bind-it-all 2.0. JAG VILL HAAAAA!!! Ok?? Verkligen VILL HA ALLT SOM TILLHÖR DEN UNDERBARA ROSA MACKAPÄREN!!!

Jag vill ha och ha och för när man ser vad jag gjort de senaste gångerna så skäms jag för att ens lägga upp de här.. :-(

Men jag gör det iaf, för jag ska se hur min utveckling blir, och blir det inte bättre än så här så lägger jag ner.

(har dock andra kort nu färdiga som jag är mer nöjd med än de här två.. men kan inte lägga upp de än)

Så här skratta och ha kul en stund... Den bjuder jag på..




















omg... vad tänkte jag på...

1 kommentarer:

Faithful Crafter sa...

Hello Maria, First, thank for stopping by my blog and signing up as a follower, I sincerely appreciate it. Second, your cards are so elegant and beautiful. Thank you for sharing. And you are right, pictures are worth a thousand words. Your friend, Valerie