BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 9 december 2010

Min tid i rampljuset..

Här kommer ett klipp där jag får min tid i rampljuset hos min scrapbooking-uppdragsgivare TINA <-- länk som går till hennes butik/blogg/galleri

6 minuter och 30 sekunder in i klippet så får jag min stund i rampljuset!!!Mina kommentarer undertiden jag såg klippet:
- Åhh jo rullarna gör jag mer än gärna, älskade det!
-Naaaw Tina är du trötter??
(och det var hon, jag hade stressat henne för allt gick fel den dagen då jag hade min deadline till ett blogginlägg så hon fick fixa ett eget just den dagen men mitt andra kommer snart)
- Nej du gör INTE bort dig!!
- Ja det är mitt kort..
- Du gör minsann visst superfina saker!!!
- nope, det är inte Heidis och inte det sista...
- nej det är mitt...
- yepp fortfarande jag...
- Nej, inte 100% säker, det är mitt... hihi
- Du ÄR organiserad, jag stressade ju dig...
- tihi tihi tihi
du är ju bara så go!

Hon är såååå UNDERBAR!!!Se gärna hela klippet, och kolla igenom hennes butik, hon har ett sådant underbart utbud av saker så man nästan svimmar... Glöm inte att kolla in Galleriet för att se så många som skickat in kort till henne och vill byta med varandra!

0 kommentarer: