BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 30 december 2010

Min första Canvastavla ala scrap

Här kommer min första CANVAS-tavla jag gjorde som en julgåva till en person som är en ängel i alla dess former! Till Tina!!!

Det tog ett tag att bli färdig, för jag ville bara att allt skulle klaffa, men tycker fortfarande att det fattas något, som t.ex vimplar... suck det är kul att man tänkt på det, men glömmer det, och sen kommer på det när man lagt det på lådan... Men jag är ändå nöjd, det är min första Scrap-Canvas!








































































Detta hjärtat fick jag av en Scrap-vän, Sanna! Samt den stora bruna blomman (behöver jag berätta att de sakerna finns nu i min ägo? Hittade dem när jag var ute och fönstershoppade...)
*visslar*

1 kommentarer:

Unknown sa...

Canvas tavlan är helt perfekt som den är!!! Underbara detaljer & så fina färger! Gott nytt år på dig! =)